15 Ekim 2009 Perşembe

Life goes on...


*Yasemin 10 kiloyu geçti sanırım. Ama son birkaç gündür iştahı kapalı. Bayıla bayıla yediği sebze yemeklerini, yoğurdunu yemiyor. Baby TV'deki "Happy Birthday" şarkısında bile ağzını kitliyor_ki bu şarkıda hipnotize olur, happırı huppuru ne versem yerdi. Üzerine gitmiyorum, inşallah eski performansına geri döner...

*Önceki haftalarda cevizin alerji yaptığını keşfetmiştim. Üç haftalık aradan sonra dün kahvaltısına yarım ceviz ekledim. Üzerinden 36 saat geçti, herhangi bir kızarıklık yok:)

*İyice akıllı bişey oldu bu tontiş. Çıkardığım sesleri taklit ediyor. Ben kahkahayla gülüyorum, o da aynı şekilde gülüyor:) Dilimi çıkarıp "büüüü" diyorum, o da yapmaya çalışıyor:)

*Yasemin'le iki gündür AVM geziyoruz. Geziyoruz dediysem süreye dikkat ettim, kızımın AVM'de gezme süresi 1,5 saat! Süre doldu mu basıyor yaygarayı. Nasıl zaptedeceğimi şaşırıyorum!
*Yasemin'e yeni bir arkadaş geldi. Cihan&Fatoş'un kuzusu "Berensu" 11 Ekim Pazar günü dünyaya geldi:)) Allah sağlıklı ve mutlu bir ömür versin...

*Bakırköy Belediyesi "Bebeğimin İlk Yılları" diye bi albüm göndermiş. İçinde de Belediye Başkanımız Ateş Ünal Erzen'in bir tebrik notu var. İçine bebeğin doğumundan önce neler hissettiğimi, ilk misafirleri, ilk sözcüğü, ay ay gelişimini v.s. yazabilecek bir albüm. Keşke bunu daha önce gönderselermiş. Hoş,ben bu blogla Yasemin'in gelişimini burada saklıyorum. Biraz geç başladım ama, ilk aylarında da bir günlük tutmuştum. Hamileyken de yazdığım birkaç sayfalık güncem var. Bu albüm Yasemin'in kardeşinin ilk hediyesi oldu galiba:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder