11 Ekim 2009 Pazar

Dört dişli canavarım benim...

Evet, beklenen oldu...Dördüncü küçük pirinç tanesi çıktı. İtiraf etmeliyim ki, üst dişler alttakiler kadar sevimli değiller. Üçüncü dişi (üst ön sağ) bir haftada kazma kadar oldu. Yandaki fotoğrafa zoom yaparsanız, üst dişini görebilirsiniz.

Kuzuya diş fırçası almalı. Oral B'nin bebekler için diş fırçası ve macunu var. En kısa sürede edinmeli. Alana kadar, temiz bir tülbentle arada bir dişlerini temizlemekte fayda var.

Diş demişken, dün kuzen Doruk'un da ilk dişi çıktı. Aramıza hoşgeldin Doruk diyoruz:)

Kuzum son bir haftada ayakta durma becerisini epeyce geliştirdi. Yavaş yavaş sıralıyor da:) Ama garantici kızım benim. Koltuğa tutunup ayağa kalkıyor, sonra dizlerini kırarak çömeliyor ve hooooop yerde... Sonra tekrar koltuğa tutunup kalkıyor... Ağırlık merkezini öne verdiğinde yumuşak iniş yapabildiğini öğrendi. O yüzden artık eskisi kadar çok düşmüyor.

Havalar oldukça sıcak, biz de bu yazdan kalma günlerin tadını çıkarıyoruz, hergün dışarı çıkıyoruz. Çocuk Parkına gidiyoruz Yasemin'le. Parktaki çocuklara bakarken yemeğini güzel ve kolayca yiyor. Sonra da salıncakta sallanıyor:) Daha doğrusu salıncakta oturuyor. Ben de başka annelerle tanışıyor, ayaküstü sohbet ediyorum. Kaydıraktan kaydırdım, pek anlamadı. Sallanan yunus var parkta. Ona oturttum, eh! Salıncaktan daha keyiflisi yok onun için.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder