9 Eylül 2009 Çarşamba

Yasemincik nezle oldu:(


Dün gece yazarken bahsetmiştim. Kızım sık sık uyanıyordu, çünkü burnu tıkalıydı. Burnuna Tonimer Baby sıktım. Çok ağladı ama başka çaremiz yok burnunun açılması için. Ona rağmen saatte bir uyandı kuzum. Sabah 8'de uyandı. Ateşi yok çok şükür (36.9)!Ama hala hırıltılı nefes alıyordu. Kahvaltısını nazlana nazlana bitirdi. Doktorunu aradık. Serum fizyolojik yapın, Peditus içebilir dedi. Ama evde Peditus yok. Dışarda yağmur ve rüzgar varken Yasemin'le ilaç almaya eczaneye gidemeyeceğim için doktora evdeki ilaçlardan Medicold'u kullanabilirmiyiz diye sordum. 3x1 çay kaşığı vermemi söyledi.

İlacın yan etkisi, hastalık ve dün gece ki uykusuzluk eklenince Yasemin günün çoğunu uyuyarak geçirdi. Allah'a şükür daha iyi. Nefes alması rahatladı. Yine de bu akşam uyuturken Tonimer Baby sıktım burnuna. Canım kızım ağlaya ağlaya uyudu:(


HAMİŞ : Aslında şu bi kısır döngü oluyor: Önce burnu tıkalı, Tonimer'le açıyorum, Tonimer sıkarken ağlıyor ve burnunda gene mümükler oluyor ve burnu gene tıkanıyor ve Tonimer sıkmak zorunda kalıyorum, sıkarken gene ağlıyor, ağlarken gene mümükler ve tıkanma ve Tonimer, gözyaşları, mümükler, tıkanma...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder