11 Eylül 2009 Cuma

Ne bakıyon baaana, benekli daaana...

Gün geçmiyor ki yeni bir arıza çıkmasın kuzum da:( Nezlesi iyileşti diye sevinirken alerji oldu şimdi de. Dün mercimek çorbası içecekti. Ben de gaz yapmaması için çay kaşığının ucuyla kimyon koydum çorbasına. Akşama doğru dirseğinde kırmızı benekler oluşmaya başladığını farkettim. Sabah kürek kemiklerinin üzeri, ensesi, yüzü ve kolunun iç kısımları da kızarmıştı.

Bugün öğleden sonra, Salı günü verdiğimiz idrar kültürünün sonucunu da alacaktım. Sabah güneşli olan hava, öğlene doğru kapamaya başlayınca, kuzuyu hazırlayıp daha fazla vakit kaybetmeden düştük yollara. Önce laboratuvardan raporu aldık, ordan hastaneye... Çok şükür sonuç temiz çıktı. İdrar yolu enfeksiyonu değilmiş yani:)) gitmişken doktora kızarıklıkları da gösterdim. Alerji dedi. Kimyondan olabilirmiş. Cultivate Krem verdi. Günde 1 defa ince bir tabaka halinde kızaran yerlere süreceğiz. Bir ay sonra tekrar kimyon verin dedi. Alerjinin kaynağını bulabilmek için...

Kızım hastanede ilgiyi üstüne toplamayı başardı yine. Hiç durmadan konuşuyordu:) 11 aylık bir erkek bebek geldi biz beklerken. O da bizim kızın kafadan. Bi o konuşuyor, bi Yasemin:)) "Dadadada...Nananana...Nenenennneenn..."

Yasemin komik kız hakikaten. Babası akşam işten geldi. Arkadaşının kızı Duru'dan bahsediyor. Annesi Gül'e "Ga", baba Derya'ya "Da" diyormuş.Erkan "Da", "Ga" dedikçe Yasemin nasıl gülüyor, kahkahalar havada:))) Canım kızım öyle tatlısın ki, sabah olsa da bir an önce seni yesem kaymaklarından:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder