24 Ağustos 2009 Pazartesi

Yeşilköy, Florya, Go-kart....


Geçen hafta yaptığımız bi faaliyetti aslında bu. Perşembe akşamı,yemekten sonra Florya'ya Belediye Sosyal Tesislerine gittik. Yeşilköy sahile zaten bayılıyoruz.
Yeni evlendiğimizde ilk evimiz Yeşilköy sahile çok yakındı. O zamandan edindiğimiz alışkanlıkla Yeşilköy marinadan çıkıp Florya Belediye'ye yürümek, orada bi soluklanıp bi çay molası vermek ve o enerjiyle eve dönmek bize çok keyif veriyor. Özellikle geçen yaz hamileliğimin 5. - 6. aylarında hemen her akşam yürüyorduk Erkan'la... Ve bu yazın hayalini kuruyorduk. Kızımızı arabasına koyup yürüyeyeceğimiz günlerin hayalini... Çok uzakmış gibi görünen o günler halbuki ne de yakınmış.


Geçen perşembe yine yürüyüşümüzü yaptık, güneşin batışını seyrettik, Yasemin Oyun parkında yumruk atılan kum torbası gibi bi oyuncağa (adını bilmiyorum) bakıp, onun yanıp sönen ışıklarıyla heyecanlanarak gece muhallebisini afiyetle yedi.
Sonra yan taraftaki go-kart pistine bakalım dedik. Erkan'la birlikteliğimizin 12, evliliğimizin 5. yılı. Bana hep go-kart yaptırmak ister. fakat o yerden bitme sert direksiyonlu araç beni hep ürkütür, ne zaman go-kart pistine gitsek son dakika cayar, yapmazdım. Ama artık kocamın ısrarlarına dayanamadım. Ve bunca yıldır böyle bi zevkten mahrum kaldığıma yandım. Çok zevkliydi gerçekten:)) İlk iki turda biraz başım dönse de inanılmaz keyif aldım... Artık kimse beni tutamaaaaazzzzzzzz!!!!!!!!!!


2 yorum:

  1. ben bu tombalağı yemek istiorum..bu blog işi fena olmuş çok bi sevesim gelio baktıkça:)

    YanıtlaSil
  2. 9 kiloluk bi tonbul balığı oldu o... ye ye bitmez

    YanıtlaSil