26 Ağustos 2009 Çarşamba

İki gündür misafir trafiğimiz yoğun. O yüzden dün yazamadım. Sağolsunlar Yasemin Fan Club üyeleri bizi yanlız bırakmıyorlar. Pzt Mustafa Amcası-Ayşe Yengesi, dün de Cihan Amcası-Fatoş Teyzesi Yasemin'i görmeye geldiler. Güzel güzel, uzuuuun uzuuuuun sohbetler ettik. Teşekkür ediyor, yine bekliyoruz. Gecelerimiz böyle geçerken, gündüzleri de en az 1 saat kızımı alıp dışarı çıkıyorum. Bu, lojmanda yürüyüş, çocuk parkında yoğurt yeme, oyun oynayan çocukları seyretme gibi bi faaliyet olabildiği gibi, bazen de bugün yaptığımız gibi kızımla Yeşilköy pazarında turluyoruz. Pazarda Chicco ürünlerini satan bir ablamız var, mağazanın üçte bir fiyatına alışveriş yapıyoruz. Bugün tontişime sonbaharda giymesi için 2 tulum, 1 pijama aldık. Ispanak aldık bi de. Yarın Yasemin'e kıymalı ıspanak yapıp yedireceğim, ilk defa yiyecek, bakalım sevecek mi? Tepkilerini yarın yazarım.














Malum tayinim çıktı, ücretsiz iznimin bitiminde karşıda yeni iş yerimde çalışmaya başlayacağım. Yılbaşına kadar da evi taşımak istiyoruz. Taşınmadan önce evin önünde Yasemin'in fotoğrafını çekmek istedim. Yıllar sonra kızıma "İşte burası senin yaşadığın ilk evdi" diyebilmek için. Sanırım Yasemin aklı erdiğinde bu evi göremeyecek, çünkü muhtemelen 10 yıl içinde bu apartmanı yıkacaklar. Bir kaç anı kalsın istedim. Kızım da bana çok güzel pozlar verdi. Son günlerde nereye otursa hemen ellerini kolçaklarına koyuyor, arabasında da, mama sandalyesinde de, ana kucağında da... Bebeklikten çıkıp çocuk olmaya doğru hızla ilerliyor benim kızım:)














1 yorum: