27 Ağustos 2009 Perşembe

Canavar Maması...

Ramazan geleli hem sahura kalktığım için, hem de gece kızım uyuduktan sonra blogla uğraştığım için bu aralar biraz gece uykularım azaldı. Haliyle gündüz uykum geliyor. Ben de Yasemin'le birlikte öğle uykusuna yatıyorum. Bir saaten fazla uyuyoruz. Öğle uykusundan uyanınca sebze öğününü yediriyorum. Çünkü acıkarak uyanıyor. Önüne ne koysanız silip süpürüyor baby canavarım.

Dün pazardan ıspanak aldım demiştim ya, bugün Yasemin'e kıymalı ıspanak yaptım. Blendırda püre haline getirdim. Canavar maması gibi görünen o yeşil şeye karşı Yasemin'in tepkisi hiç de korktuğum gibi olmadı. Bir kaseye yakın ıspanağı afiyetle yedi. Yoğurt da hazırlamıştım, yemezse yoğurtla destekleyecektim. Ama hiç gerek kalmadı. Acıktığı için mi bayıla bayıla yedi, yoksa sevdiği için mi bilemiyorum, ama kasenin tamamına yakınını yedi.
Bon Appétit Mademoiselle Yasemin....





1 yorum: