12 Ocak 2010 Salı

1 Yaş Doktor Kontrolü
















Geçen hafta 1.yaş doktor kontrolüne gittik.

Bu Şeyma Hanımla son randevumuzdu. Çünkü önümüzdeki ay karşıya taşınıyoruz ve evimize yakın bir hastanede çalışan bir doktorun Yasemin'i takip etmesini istiyorum. Yeşilköy'e gidip gelmemiz zor olacak.

Küçük hanım büyüymüş, büyümüş, kocamaaaannn olmuş,

Boy: 75 cm
Kilo : 10,900 gr
Baş :46 cm
Maşallah yavruma... %75 persantilde.

Artık tuza başlıyoruz (Hoş biz ufak ufak başlamıştık), bal, patlıcan, çilek, yumurta beyazı gibi yasaklar kalktı. İlk adım ayakkabısı alacağız. Bileğini kavrayacak, ancak ayağın içinde rahat olacak, arkasından serçe parmağım girecek. Kifidis'i önerdi! Araştırılacak (babası baktı, 155 TL, düşünmeli!)

Cumartesi sabah kahvaltısında peynirli omlet yedi kuzum. Sevdi. ama benim ona hazırladığım enfes kahvaltı karışımının tamamını bitirebildiği halde, omletin 3'te 1'i kaldı:( Bal verdim, hafif kırmızı döküntüler oldu. Birkaç hafta sonra tekrar denemeli!

Sağlık ocağında KKK (kızamık-kızamıkçık-kabakulak) ve pnömokok aşılarını yaptırdık. Bundan sonra 15. ayda su çiçeği aşısı olacak. Sonra 18. ayda aşıları var.
2 , 3 , 4 derkeeeeeen...bugün tam 6 adım attı:))

2 yorum:

  1. ayakkabı almadıysanız ayakkabı dünyasında çok iyi ilk adım ayakkabıları var bizde ordan aldık doktorumuzda çok beğendi abartmaya gerek yok bence 155 tl o ne öyle biz 59 a aldık

    YanıtlaSil
  2. taşınma telaşından yazamadım. bir ay kadar oluyor. kızıma yeni "pappa"larını aldık. bakırköyde "ortopedia" diye bir ayakkabıcıdan. içi dışı deri. annanesinin sıkı pazarlığıyla 70'e aldık:)

    YanıtlaSil