20 Aralık 2009 Pazar

6-10 Aralık... Teyzoş-Defnoş




Bir yıl önce doğuma gelmişlerdi. Nihayet yine İstanbuldalar. Pazar sbah Sabiha Gökçen'den Erkan aldı annemlerde hep birlikte kahvaltı yaptık. Sonra hadi yeni evimize... Yeni evimize derken boş tabi daha, Şubatta anca taşınabiliriz sanırım. Niyetimizi önce eve bakmak ordan Cadde'ye inmekti, ama kızlar arabaya biner binmez uyuyunca planımız suya düştü. Biz de Kalender Orduevine gittik, akşam da Fishvar'da balık yedik. Yasemin gündüz uykularının neticesinde gece 11'de uyudu! Pazartesi sabah Defne'nin isteği üzerine Carousel'e gittik, atıkarıncaya bindi.yasemini de Sylvester'lı bi şey .. zıplayan koltuk mu demeli bilmem hem dönüyo... bindirdim. Ama çığlık kıyamet ... korktu, indik! Akşam Deniz'lere gittik. Evlendi Florya'da oturuyor. Evin salonu koccamandı, kızlar koşa koşa oynadılar, zıpladılar:)) Salı önce Floryaya gittik, sahilde yürüyelim dedik, ama hava çok soğuktu, fly Inn'e geçtik. Çarşamba Emel pazara gitti, ben kuzularla evde kaldım. Onlara kurabiye yaptım... İki çocuklu anne provası oldu:)) Akşam Yeşilköy'e indik. Önce Marmaris Büfe, sonra Waffle House...Gitti benim rejim!!! Ve perşembe sabah döndüler....
Bu dört günlük sürede Yasemin'in öğrendikleri: O kadar çok gezdik ki... Kızım "hadi gidiyoruz" dediğimizde hemen "At-ta" diyor:)) Teyzesi "çak" yapmayı öğretti bi de:)) Hamburger yedi ilk defa. Defnoş'un yengeçburgerinin tadına baktı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder