20 Aralık 2009 Pazar

30 Kasım-2 Aralık...Yasemin'in İlk Kurban Bayramı




Arefe günü babamız evde kaldı, ben sabah 10:30 itibariyle Yasemin'i uyutup düştüm yollara. Bakırköy'e indim, kuzuma bayramlık pabuç almaya. Halası geçen sene yılbaşında Mothercare'den çok cici patikler getirmişti, Ramazan'da giymesine rağmen kızımın domacan ayaklarına olmadı patikler, annesi de yeni pappalar aldı:) 20 numara ayakkabı istediğim modellerde bulamayınca, 21 numara almak zorunda kaldım - ki zaten birkaç ay içinde içini doldurur. 3 saatlik sürenin sonunda eve geldiğimde, daha apartmanın girişinde Yasemin'in çığlıkları duyuluyordu. Erkan da çıldırmış... Stresimizi azaltmak için Yeşilköy'e indik. Hava da çok güzeldi... Akşam kızımın bayram banyosunu yaptırdım... Misler, misleeeerrr... Bayramlığını yine babannesi aldı, yıkadık, ütüledik, bayrama hazırız.
Bayram tatili için Pınar geldi. 1. gün babannemizde geçti, Nesrinler geldi, halası geldi, büyük halası da geldi, hatta Mine'ler de.... Kaan, Naz, Doruk, Ege,Yasemin, çocuk bahçesi gibiydi:)) Yasemin kavurma et ve ekmek kadayıfı yedi!
2.gün toparlanıp evden çıkmamız 2'yi buldu, Asuman Ablamlara gittik. Bayram yine Yasemin'e yaradı. Pınar, Cansu'yla ikisini güzel oynattı:) Yasemin iki koca kase yoğurt çorbası içti! Revaninin tadına baktı ve ilk defa portakal yedi!
3.gün Cem kahvaltıya geldi. Öğleden sonra Galleria'ya gittik Pınar'ı da gezdirelim biraz diye...
4. gün lojmandaki arkadaşlarımızı ziyaretle geçti. Yasemin her gittiğimiz evde kucaklarda.... Yasemin Kalburabastı ile tanıştı!
Veeee...pınaringo izmir'e dönerrr....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder