24 Kasım 2009 Salı

Ööööööööö-Ceeeeeeeeee







Geçen haftasonu Yasemin maselesef yine ateşlendi, ateşlendi ama öyle yükselmedi. 37-38 C arası seyretti. Üç defa altı saat arayla Calpol verdim, sonra Tamol. Baktım bi değişiklik yok, kestim ilacı. Soyduk, döktük kuzuyu. Pazar akşam düştü, bi daha da yükselmedi. Dişi çıkıyor sanırım, ama henüz görünür de bir şey yok!

Yasemin yeni oyunlar oynuyor. ÖÖÖÖ-Ceeeeeee.....ÖÖÖ deyince gözlerini ellerinin tersiyle kapatıyor, CEEEE deyince gözlerini koccaman açıyor:) Bunu kanepenin yanına saklanarak da yapıyor.

Müzik eşliğinde dans ediyor. İki yana sallanarak:)) "Başparmağım, nerdesin..." şarkısını parmak kuklalarla söylüyorum, o da gözlerini kocaman açıp anlayamadığım bir dilde bana eşlik ediyor.



Minik ineğine "möööö" diyor:)



Sokakta kedileri kuşları köpekleri görünce heyecanlanıyor, parmağıyla onları gösteriyor...



Babannesine "Cici" diyor..



Son bir şey daha... Kızım babasına çok benziyor, ama bişeyi az da olsa çekmiş, yüzünde sol yanağında gözünün hemen altında mini minnacık bir "ben"i var...

1 yorum: